Bekijk hieronder het overzicht van veel gestelde vragen:

Ik heb via deze website een abonnement / proefabonnement aangevraagd, hoe lang duurt het voordat ik de krant ontvang?
Wanneer u een abonnement of proefabonnement besteld wordt deze direct doorgestuurd naar de krant. We streven er naar dat u de krant zo snel mogelijk ontvangt, uiteraard ontvangt u direct na het afsluiten een bevestiging. Over het algemene is er een doorloop tijd van 5 werkdagen voordat u uw krant ontvangt. Mocht er een speciale actie zijn dan kan het zijn dat de aanvraag door drukte een aantal dagen later wordt verwerkt.
Ik heb recentelijk nog een krant ontvangen, kan ik nu opnieuw een proefabonnement afsluiten? 
Meestal is dit geen enkel probleem, we willen u daarom altijd adviseren om het formulier in te vullen. Mocht het niet mogelijk zijn dan wordt u door de krant op de hoogte gesteld.
Ik wil meerdere krantabonnementen afsluiten, is dit mogelijk?
Het is mogelijk om meerder abonnementen tegelijk te nemen. Wanneer het een proefabonnement betreft kunt u doorgaans niet meerdere proefabonnementen op dezelfde krant op hetzelfde adres laten bezorgen. Wanneer er een ander adres wordt opgegeven is dit geen enkel probleem. Bijvoorbeeld op uw zakelijk locatie.

 

U wilt het abonnement op uw krant opzeggen?
Wanneer u h et abonnement op uw krant wilt opzeggen, bekijk dan de speciale opzegpagina. Hier
Moet ik alle gegevens op het bestelformulier invullen?
Het is verplicht om alle gegevens op het bestelformulier in te vullen zodat het dagblad alle gegevens heeft om uw bestelling te verwerken.
Worden de kranten ook bezorgd in het buitenland?
Het is alleen mogelijk een krantenabonnement af te sluiten wanneer u in Nederland woonachtig bent.

 

Is het mogelijk om de krant kado te geven?
In sommige gevallen is het mogelijk om de krant kado te geven, dit staat dan vermeld in de aanbieding. Wanneer dit niet vermeld staat is het ook niet mogelijk!
Ik heb twee keer een bestelling gedaan? Wat nu…
Geen probleem. Dubbelen bestellingen worden automatisch geannuleerd. U ontvangt de krant dus niet in tweevoud.

 

Wij hopen uw vraag te hebben beantwoord. Is dit niet het geval? Mail dan onze helpdesk op contact@krantenproefabonnement.nl